THE PURPOSE

Värderingsdriven kommunikation

Fler och fler blir medvetna om att planetens välmående hänger ihop med mänsklighetens välmående. Vi är alla en del av helheten och allt vi gör påverkar oss själva, våra medmänniskor och planeten. Det kommer att vara en av de viktigaste faktorerna för om varumärken lyckas eller inte hur trovärdiga, tydliga och transparenta vi är i dessa frågor.
Vi ser att PR kommer att få en mycket större roll i alla varumärkens utveckling i hur och vad man kommunicerar. Att våga ta ställning i viktiga frågor blir avgörande. Idag finns ett fastställt ramverk, Globala Målen 2030, att förhålla sig till. Ett slags Världens Affärsplan för riktning och fokus. Och väldens konsumenter förväntar sig att du som varumärke gör allt som står i din makt för bidra till en utveckling mot cirkulär ekonomi så fort som möjligt.
mobile-logo@2x_black

“Let Us Tell Your Story…”
Visuell Norden – Ett PR- & contentbolag för den nya tidens kommunikation