“Just because there is a market for what you sell, doesn’t mean there is an audience for what you say.
Martin Weigel, Wieden + Kennedy, Amsterdam
Vårt fokus ligger på att bygga thought leaders med hjälp av strategisk pr, digital pr och rörligt content. Här delar vi med oss av tankar, insikter, erfarenheter och nyheter inom dessa områden.
ARTIKLAR & INSIKTER
5 kännetecken på effektivt Thought leadership-content
5 kännetecken på effektivt Thought leadership-content Thought Leadership-content, innehåll som är producerat i syfte att positionera sig som thought leader, har stor potential både att markant påverka hur ett varumärke uppfattas [...]
Därför är Thought leadership en effektiv strategi för B2B
Därför är Thought leadership en effektiv strategi för B2B Thought Leadership är ett begrepp som etablerat sig alltmer inom PR-världen de senaste åren. Uttrycket handlar om att bygga förtroende och skapa trovärdighet [...]
Det här krävs för att bli en Thought leader
Det här krävs för att bli en Thought leader Idag är det sällan enbart företags fysiska produkter eller tjänster som är avgörande när en kund väljer leverantör. För att vara [...]
5 kännetecken på effektivt Thought leadership-content
5 kännetecken på effektivt Thought leadership-content Thought Leadership-content, innehåll som är producerat i syfte att positionera sig som thought leader, har stor potential både att markant påverka hur ett varumärke uppfattas [...]
Därför är Thought leadership en effektiv strategi för B2B
Därför är Thought leadership en effektiv strategi för B2B Thought Leadership är ett begrepp som etablerat sig alltmer inom PR-världen de senaste åren. Uttrycket handlar om att bygga förtroende och skapa trovärdighet [...]
Det här krävs för att bli en Thought leader
Det här krävs för att bli en Thought leader Idag är det sällan enbart företags fysiska produkter eller tjänster som är avgörande när en kund väljer leverantör. För att vara [...]
9 skäl att bli en Thought Leader
9 skäl att bli en Thought Leader Thought Leadership är en strategi för att positionera företaget som relevant, förtroendeingivande, inflytelserik opinionsbildare och expert inom ett nischat område. Det uppnås genom [...]